بعد از مدرسه

آموزش و تمرینات ریاضی

بعد از مدرسه

آموزش و تمرینات ریاضی

مساحت و محیط دایره ، نیم دایره و ربع دایره

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

نظرات  (۹۳)

خیلی عالی ممنون از این سایت خوب

11111111111111111odgd ;ll; ;vn

عالی است ممنون 

عالی است ممنون از اقای محمد حسین ابراهیمی عزیز 

عالی است ممنون از اقای محمد حسین ابراهیمی 

عالی است 

عالی بود 🎀 خیلی ممنون 

عالی

خوب نبود من که نفهمیدم

 

 

عالی بود 

عالی بود.متشکرم از سایت خوبتون

عالی ممنون

۱۸ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۱۱ سارا رحمانی

انقد عایه که تکالیفمو برا خانم فرستادم بی غلط بود😳

۱۸ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۱۳ احمد خیرخواه

عالی

ممنونم

سلام 

عاااآلی بود ممنون بابت این سایت حرفه هی و عالی و درجه یک 

۲۳ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۰۶ امیر علا طغرل

ممنونم از تون خیلی ممنون 

 

ممنون واقعاً واقعاً عالی بود🌹🌹🌹🌹🤩🤩🤩🤩😘😘😘😘😘

عالی بود دمتون گرم🖤

عالییی

۲۵ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۰۴ زهراکریمی

ممنون عالی بود

سلام اخه ما در کتاب ششم ابتدایی محیط نصف دایره رو (شعاع × عدد پی ) خوندیم 🤨🙄😑🤔😳 من که نفهمیدم اما بقیه درست بود 🥳🥳

۲۶ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۱۹ شعبان زاده

 عالیییی

عالی

خیلی ممنون از سایتتون . عالی بود . من که هر سایتی رو گشتم پیدا نکردم که انقدر ساده گفته باشه .همه سایتها خیلی پیچیده بود توضیحاتشون.و این که خانم ایلین و ۳۴خیلی ساده هست حالا دیگه متوجه نشدید من نمیدونم

خیلی ممنون از اقای محمد ابراهیمی عزیز

عالی بود tanks

۲۷ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۴۴ محمد جواد سلطان زاده

عالی عالی یس ور گود دمت گرم بابا به قول نقی معمولی فدایی داری 

خیلی ساده و رسا ممنونم ☘🍀🌿

سلام آقای ابراهیمی  عزیز یک سوال داشتم 

آقا واقعا عالیه آقای ابراهیمی دمت گرم واقعانی🖒🖒🖒

عالی ممنون از شما 

عالی دستتون درد نکنه😍😍

۰۹ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۱۴ امیر محمد رحمتی

خیلی خوبه ممنون

۱۰ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۰۶ یه بنده خدایی

عالی بود ندیده بود به این واضحی و سادگی تو اینترنت فرمولش باشه

عالیه ممنون

عااااااااالی 👌💕

چرا نمیاره

عددد پی همون ۳ / ۱۴

هست

۱۷ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۲۹ دلم نمیخواد بگم

سلام خیلی سایت خوبی بود با ساااده ترین چیز توضیح داد خیلی خیلی ممنونم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤☝️❤

رتتدززناعسهلجاچتخلابهیهبچاچاجلخبهبهاجااجلحبخبه

عالی بود ممنون

خیلی عالی و کاربردی بود ممنون از زحماتتون

خیلی ممنون ازتون خیلی خوب بود

این سایت خیلی عالیه ممنون ♥️♥️♥️♥️♥️😍♥️😍♥️😍😍😍💗💗💗💗💗💗😘😘😘🌺🌺😘🌺😘🌷🥰🌷🥰🌷🥰🤩🤩🤩🥰🤩❤🤩

ممنونم خیلی خوب بدون این چجوری واسه امتحان می خوندم واقعا به من برای امتحان کمک کرد 

راستی ببخشید یشه به یکی از سوالاتم جواب بدین ممنونم از شما  

منظورم از یشه میشه بود ببخشید

عالی بود خیلی ممنون

عالی

 

ممنون خیلی عالی بود 

۱۹ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۴۷ همون کیانای قبلی که 3 تا پیام داد

چرا بعضی ها اینقدر بی ادبن GM مثل این خانم بی ادب نباشید من از طرفش معذرت می خوام خانم ایلین 3 و 14 صدم سادس ان شاالاه زود یاد بگیرید

خیلی خیلی خیلی خیلی خوبه عالیییییییه

عالی

 

 

çok mamnön 

۰۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۲۵ آیلار کلاس ششم

سلام واقعا ممنون از مطلب فوقالعاده تون

ممنونم ، من وارد چند تا سایت شدم اما هیچ کدوم به دردم نخورد ، اما سایت شما عالیه

بسیار عالی از این توضیح

۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۰۷ منتظران ظهور

عالییییییی

واقعا ممنون 

عالی خیلی ممنون

۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۵۲ سید محمد جواد صاحب نظر

عالی عالی ممنون خیلی خوب و کاربردی بود 

سلام عالیه 

ممنونم

مرسی

سلام عالی بود 

عالیییئ

مرسی❤❤❤❤❤

عالی بود🙏🏻⚘

سپاس

ممنوم 

 

 

ممنونم اقای ابراهیمی من خوب متوجه شدم

 

با سلام

این سایت خیلی عالیه ممنونم

خیلی بهم کمک کرد☺🧡

سلام واقعا عالی بود

عالییییییییی حرف نداره💕🍒

عالی بود ولی کاش بقیه ی شکل های دایره رو هم بگید ممنون 

 

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عالیییی

واقعا عالی‌ترین بود مرسییییی❤🦅

خیلی ممنون 

کسایی هم که نفهمیدم نهمیدنشون به خودشون ربط داره😊🌸💐🤍🤍👻

 

خیلی ممنون💕🎈🧸

کسایی هم که نفهمیدن نفهمیدنشون به خودشون ربط داره🤍👻🌸💐

بازم ممنون🙏

ممنون

من نفهمیدم😑

 

 سلام لطفاًجواب سوال من رو بدید ممنون

محیط یک مستطیل ۱۵٠سانتی متر است اگر نسبت طول به عرض آن ۳ به ۲ باشد مساحت آن چند سانتی متر مربع است؟ 

 

 سلام لطفاًجواب سوال من رو بدید ممنون

محیط یک مستطیل ۱۵٠سانتی متر است اگر نسبت طول به عرض آن ۳ به ۲ باشد مساحت آن چند سانتی متر مربع است؟ 

خیلی به من کمک کرد ممنون

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

واقعا که عالی بود من که واقعا استفاده کردم ❤🖤

  خوب بود من دنبال نیم دایره بودم که همشو واسم اورد خیلی ممنون 🧡

عالی است 

لطفا مثال هم بزنید

سلام میشه یک مثال هم درموردش بزنید

فیلمی چیزی نداره آیا؟؟؟

افتظاه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی